Sts letter

Now it's finally starting to happen things!

COMMENTS
POSTED BY: Ellinor

Hej!Jag heter Ellinor och ska också resa till Torquay den 14 juli, från Köpenhamn. Var reser du ifrån. Har du fått din värdfamilj ännu? Vi ses!

DATE: 2012-05-01 TIME: 15:42:57
POSTED BY: madurk

Hejsan!!

Jag undrar om det är okej att jag lånar de 2 bilderna du tog? Jag LOVAR dyrt och heligt att ge dig en fin länkning, skulle vara så snällt om jag fick! :D Driver nämligen själv en resblogg inför min språkresa, men har mina sånna grejer hos den andre föräldern och ska inte dit igen förens om 2 veckor, så det skulle betyda så mycket om jag fick låna dessa bilder av dig!

DATE: 2012-05-06 TIME: 16:25:10
URL/Website: http://madurksresor.blogg.se/sprakresa

Comment on this post:

Name:
Remember me?

E-mail address: (won't publish)

URL/website:

Comment: